Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. zarządzania nieruchomosciami
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art.13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021 poz.305 ).
DYREKTOR
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze
ul. Szpitalna 12 A
59-400 Jawor
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO SPECJALISTA ds. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
w wymiarze 1 etatu
(możliwe zatrudnienie w mniejszym wymiarze czasu pracy lub praca w ramach zlecenia)
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- Posiadać obywatelstwo polskie.
- Posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Posiadać wykształcenie min. średnie (ekonomiczne) i doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na danym stanowisku:
- Znajomość przepisów prawa ( ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw).
- Biegła obsługa programów komputerowych (pakiet Microsoft Office).
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z administrowaniem nieruchomości będących w trwałym zarządzie Centrum, w szczególności przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków.
- Nadzór nad firmami świadczącymi usługi na rzecz nieruchomości (m.in. wywóz nieczystości, przeglądy techniczne, prace porządkowe oraz bieżącej konserwacji).
- Monitorowanie zmian w przepisach i wdrażanie się w aktualnie obowiązujące przepisy z zakresu spraw budżetowych, jak i merytorycznych, stanowiących podstawę realizacji zadań na stanowisku specjalisty ds. nieruchomości.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Centrum.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar czasu pracy – pełny etat. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30.
- Miejsce pracy – siedziba PCPR w Jaworze przy ul. Szpitalnej 12 a w Jaworze (docelowo w Jaworze przy ul. Starojaworskiej 7).
- Rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze, wymagająca samodzielności i wyjazdów w teren w obrębie powiatu jaworskiego.
- Praca na stanowisku wiąże się z częstym kontaktem z ludźmi w związku z czym wymagać będzie od pracownika zatrudnionego na tym stanowisku kultury osobistej, odporności na stres , bardzo dobrej organizacji pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PCPR w Jaworze w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia był niższy niż 6 %.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny (dostępny na stronie internetowej BIP PCPR w Jaworze lub w siedzibie PCPR w Jaworze).
- List motywacyjny – odręcznie podpisany.
- Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu .
- Osoba niepełnosprawna może złożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, stanowisko którego dotyczy niniejsze ogłoszenie nie jest kierowniczym stanowiskiem urzędniczym w związku z czym ma zastosowania art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 5 maja 2023 r. do godz. 14.30 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze ul. Szpitalna 12 a, w sekretariacie.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
„Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami” .
Za datę złożenia oferty uważa się dzień jej wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informuję:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze reprezentowane przez Dyrektora nr tel. 76-871-14-10, e-mail pcprjawor@poczta.fm
- Dyrektor PCPR w Jaworze wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, kontakt pod nr 76-871-14-10 wew. 18 lub e-mail : m.watrucka@pcpr-jawor.pl
- Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru.
- Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru,
- p przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okres wskazany powyżej.
- Nieodebrane przez Panią/Pana osobiście dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone w terminie:
- 1 miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru – w przypadku nie zakwalifikowania się Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru,
- 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osoba wyłonioną w drodze naboru – w przypadku wskazania Pani/Pana kandydatury w protokole na drugim, bądź kolejnym miejscu.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przenoszenia danych, do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod adres 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2 .
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art.22 w/w rozporządzenia.
Izabela Aniołek
Dyrektor Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Jaworze
Informacje
I.A.
I.A.
I.A.
14.04.2023
PCPR w Jaworze