PYTANIE OFERTOWE NA ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000 ZŁOTYCH
Znak sprawy: PCPR.ZP.SJ7.1/2024
Zamawiający: Powiat Jaworski – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze,
59-400 Jawor, ul. Starojaworska 7
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia
pn. ,,Remont pomieszczeń położonych w piwnicy budynku siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze przy ul. Starojaworskiej 7 w Jaworze”
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
Przedmiot zamówienia wykonanie toalety, remont korytarza i schodów oraz doprowadzenie wody do jednego z pomieszczeń - zlokalizowanych w piwnicy budynku Centrum przy ul. Starojaworskiej 7 w Jaworze.
W ramach w/w robót należy wykonać:
- instalację elektryczną,
- Instalację wodno-kanalizacyjną w toalecie,
- podłączenie wody w jednym z pomieszczeń,
- montaż umywalki, baterii i zabudowanej muszli toaletowej na stelażu,
- montaż 3 sztuk drzwi,
- podłogi z płytek w toalecie oraz w korytarzu (ok. 25 m2) oraz schodach ( 6 sztuk),
- malowanie ścian i sufitu (skrobanie, gruntowanie, tynkowanie, gruntowanie i malowanie - 70 m2).
Oferenci mogą dokonać wizji lokalnej w/w pomieszczeń, w których będą prowadzone prace remontowe po wcześniejszym uzgodnieniu,
nr telefonu 76-871-14-10 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.
PLANOWANY TERMIN WYKONANIA: do dnia 25 marca 2023 r.
OCZEKIWANE ZASADY PŁATNOŚCI: Zamawiający określa termin zapłaty przedłożonych przez Wykonawcę faktur na 14 dni od daty ich otrzymania.
WARUNKI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT:
Zamawiający wymaga :
- udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i urządzenia zamontowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia;
- odbioru końcowego robót w formie protokołu zdawczo-odbiorczego;
- stosowania materiałów, w tym min. materiałów budowlanych i urządzeń odpowiadających wymaganiom Polskich Norm oraz obowiązującym przepisom prawa;
- prowadzenie robót zgodnie z wymogami BHP oraz p.poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego;
- wykonania w cenie oferty obowiązków wytwórcy, posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym wywóz powstałych odpadów oraz ich utylizację;
- uporządkowanie budynku oraz terenu wokół niego po zakończeniu robót budowlanych.
KRYTERIA OCENY OFERT: 100 % cena
WYKAZ INFORMACJI I DOKUMENTÓW JAKIE POWINIEN PRZEDŁOŻYĆ WYKONAWCA:
- W przypadku, jeżeli ofertę zatwierdził w imieniu Wykonawcy jego pełnomocnik konieczne jest załączenie do niej dokumentu potwierdzającego jego umocowanie do tej czynności (np. pełnomocnictwo).
- Wykonawca do oferty powinien załączyć oświadczenia o niezaleganiu z zobowiązaniami z tytułu podatków, składek ubezpieczenia społecznego oraz wpłat na rzecz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do posiadanie przez cały okres obowiązywania umowy zawartej z nim umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) i ubezpieczenia od ryzyk budowlanych na kwotę nie niższą niż kwota wynagrodzenia brutto określona przez niego w ofercie. Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie doręczyć Zamawiającemu nie później niż w dniu zawarcia umowy.
TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
- Termin składania ofert : 19 lutego 2024 r. do godz. 15.00
- W treści oferty należy podać cenę netto i brutto oraz wysokość podatku VAT.
- Ofertę składaną osobiście, kurierem lub pocztą należy umieścić w zamkniętej, zaklejonej ofercie z dopiskiem „ Oferta – remont pomieszczeń piwnica ul. Starojaworska 7”
- Oferty należy składać :
- osobiście, kurierem lub pocztą na adres : Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, 59-400 Jawor, ul. Starojaworska 7
- elektronicznie na adres : pcprjawor@poczta.fm
INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY :
- Postępowanie prowadzone na podstawie niniejszego zaproszenia do składania ofert może zostać unieważniona przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie bez podania przyczyn, jeżeli uzna on, że udzielenie zamówienia na warunkach określonych w w/w zaproszeniu nie leży w interesie Zamawiającego;
- Postępowanie prowadzone na podstawie niniejszego zaproszenia do składania ofert może zostać zakończone bez wyboru wykonawcy jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy sumę środków jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację wskazanego w niniejszym zaproszeniu przedmiotu zamówienia.
KLAUZULA RODO
Zamawiający informuje, że:
- Administratorem danych osobowych zawartych w ramach prowadzonego na podstawie niniejszego zaproszenia postępowania o udzielnie zamówienia jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze w imieniu którego działa Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym skontaktować się można pod adresem email m.watrucka@pcpr-jawor.pl , lub telefonicznie tel. 76-871-14-10 wew. 18
- Dane osobowe w postaci: imienia i nazwiska, miejsca pracy, stanowiska, posiadanych uprawnień zawodowych będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie niniejszego zaproszenia do składania ofert, przygotowania i realizacji umowy z Wykonawcą, któremu Zamawiający udzieli zamówienia;
- Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom, którym administrator powierzył przetwarzanie danych na podstawie zawartych umów, a także innym podmiotom i instytucjom upoważnionym z mocy prawa;
- Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do czasu ustania celu ich przetwarzania;
- Osobom, których dane będą przetwarzane w celu i zakresie opisanym w pkt. 3 przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, w przypadku ustania celu dla którego były przetwarzane prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także zaprzestania przetwarzania;
- W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2);
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia przez Zamawiającego oraz zawarcia i realizacji umowy z Wykonawcą wybranym w wyniku tego postępowania;
- Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, a także nie będą podlegały personalizacji ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.